Mastermark Brands Oy
Taloustiedot

Liikevaihto

(miljoonaa euroa)

Tilikauden tulos

(tuhatta euroa)
2020/122021/122022/122023/12
Liikevaihto (tuhatta euroa)5302552953984770
Liikevaihdon muutos %-2,1%4,3%-2,4%-11,6%
Liiketulos (tuhatta euroa)474396198132
Käyttökate %9,3%7,3%3,8%2,8%
Liikevoitto %8,8%7%3,6%2,7%
Tilikauden tulos (tuhatta euroa)382327163134
Henkilöstö15171816
Lähde: Suomen Asiakastieto
Yritystiedot
Virallinen nimi
Mastermark Brands OyLähde: YTJ
Aputoiminimet
NexetLähde: YTJ
Yhtiömuoto
OsakeyhtiöLähde: YTJ
Perustamisvuosi
1993Lähde: Fonecta-konserni
Kotipaikka
TurkuLähde: YTJ
Yrityksen liikevaihtoluokka
2–10 milj. euroaLähde: Fonecta-konserni
Toimipaikan henkilöstöluokka
10–19 henkilöäLähde: Fonecta-konserni
Toimialat
Tukkuliike (päätoimiala)
Lähde: Fonecta-konserni
Toimialaluokitus (TOL2008)
46441 Taloustavaroiden ja -tarvikkeiden tukkukauppaLähde: YTJ
Voimassa olevat rekisteröinnit
Ennakkoperintärekisteri: 1.3.1995
Verohallinnon perustiedot: 24.11.1992
Työnantajarekisteri: 1.1.1995
Kaupparekisteri: 19.5.1993
Arvonlisäverovelvollisuus:
Liiketoiminnasta: 1.6.1994
Lähde: YTJ
Tietoa yhtiöstä

Mastermark Brands Oy on perustettu vuonna 1993. Se on osakeyhtiö, jonka kotipaikka on Turku, ja pääasiallinen toimiala Tukkuliike. Yhtiön toimitusjohtaja on Tiina Eeva Emilia Saarela.

Yhtiön Mastermark Brands Oy liikevaihto oli 4,77 miljoonaa ja tilikauden tulos 134 tuhatta. Liikevaihto laski 11,6%. Liikevoittoprosentti oli 2,7%. Tiedot perustuvat yhtiön viimeisimpään tilinpäätökseen vuodelta 2023.

12/2023 päättyneellä tilikaudella yhtiöllä oli 16 työntekijää. Työntekijämäärä laski 11,1% edelliseltä tilikaudelta.

Tietojen lähde: Yritys- ja yhteisötietojärjestelmä (YTJ), Fonecta, Kaupparekisteri, Suomen Asiakastieto

Yrityskuvaus
Mastermark Brands Oy on kulutustavaroiden maahantuonti- ja markkinointiyhtiö, joka tuntee tuotteensa ja tarjoaa suomalaisille vähittäiskauppiaille menestyskonseptit yli 20 vuoden kokemuksella. Mastermark Oy erikoistunut yritysten liikelahjoihin. Liikelahja on väline asiakassuhteen hoitamiseen, myynnin edistämiseen, brandin rakentamiseen sekä tärkeiden sidosryhmien huomioimiseen ja palkitsemiseen. Liikelahja onkin yksi tehokkaimmista markkinoinnin keinoista: jos asiakkaasi käyttää antamaasi laadukasta lahjaa päivittäin, pysyt varmasti aina asiakkaan mielessä.
Kysy lisää!
Näytä koko yrityskuvaus
Päättäjätiedot
Vastuuhenkilöt
  • Toimitusjohtaja
  • Tiina Eeva Emilia Saarela, toimitusjohtaja (5/2021)
Lähde: Kaupparekisteri
Yrityskuvat